Ut med dem!




Så har då regeringen föreslagit att det s k skuggsamhället ska utplånas. Man räknar med att bortåt 12.000 människor vistas illegalt i Sverige efter att de har fått avslag på asylansökan. Förmodligen är det mångdubbelt fler i detta land som har tappat kontrollen över det mesta. Det nya begreppet "skuggsamhälle" har etablerats förmodligen för att stanna.

Kort sagt innebär förslaget att inre ID-kontroller införs. Människor som inte kan identifiera sig eller uppger att man inte har id- eller körkortet med sig, ska undersökas närmare via polisens dataregister. Om ingen identitetshandling kan spåras blir personen manad att lämna landet. Frivilligt alltså. Annars kan man ju fortsätta att leva gott på vår sjukvård, tandvård och alla andra välfärdstjänter genom den lag som Fredrik Reinfeldt och Miljöpartiet tryckte igenom Riksdagen angående "papperslösas rätt till välfärden". Samtidigt fick ju polisen samma uppgift som idag; spåra upp och utvisa. Lagen slog knut på sig själv och måste vara det mest skruvade som någonsin en svensk regering har lagt fram.

Kovändningen i höstas börjar nu likna tusenbröder där alla vänder sig på samma gång i ny riktning. T o m Miljöpartiet är med på tåget. Med tanke på att dessa i så hög grad är ansvariga för dagens massinvandring av ointegrerbara människor från djunglar och öknar, liknar det hela en freakshow.

Nu rabblar SR P1 upp alla konventioner man kan hitta för att klämma fram hur vidrigt förslaget är. Naturligtvis ackompanjerat av gråterskor på specialuppdrag.

Nu har ett paket med nio åtgärder lagts fram som ska underlätta avvisningarna. Bland annat får polisen alltså större möjligheter att ta sig in på arbetsplatser. Kravet på att det ska finnas en misstanke om brott tas bort. Det räcker enligt regeringens förslag med att polisen bedömer att det finns en risk att människor utnyttjas eller jobbar illegalt.

Problemet är att länder som Afghanistan inte vill få tillbaka sina egna medborgare så det slutar i alla fall med att de stannar i Sverige. Invandringen från just Afghanistan är enorm, inte minst alla "ensamkommande flyktingbarn". De har fattat grejen med Sverige: Landet som aldrig säger nej.

Redan landar den självklara kritiken. Vänstern tycker det hela är rasistiskt (vad är inte rasism). REVA tas fram ur den välpackade garderoben när "polisen jagade mörka eller brunögda personer i tunnelbannan".

Moderaterna och Sverigedemokraterna vill utöka avvisningarna genom att ta bort 4-årsgränsen för att gömda och illegala människor ska få sin sak prövad igen, enligt tidigare lagd lag. Det är det minsta man kan göra. Gummiryggarna i Riksdagen måste helt enkelt ge med sig.

Bloggare tror att det är försent att vända utvecklingen. När jag åker bussen in till centrum är den full med invandrare, illegala eller inte. Man förstår inte ett skit. Igår var jag på ett drop-in på min vårdcentral. I väntrummet var vi två svenskar. I övrigt fanns där 6 invandrare av okänt ursprung. Man förstod inte ett skit. Var och en tog minst 45 minuter i anspråk fast den fastslagna tiden är på 20 minuter. Tolkar måste väl ha rusat in och ut beroende på språk.

Jag måste säga som det är. Jag är trött på det här. Männens barbariska beteenden med att tafsa på unga flickor enbart för att "leka". Tystnaden om våldet, våldtäkterna, rånen och vad alla bränder tyder på. Fjanteriet och krypningar inför utlänningar som inte ens kan säga tack eller ursäkta. Tränger sig före väntar inte en minut ens. Och själv har man lärt sig att visa respekt och hänsyn genom att följa de oskrivna lagarna som normalt sett är universella.

De beter som barbarer och då är de enligt media "traumatiserade". Bloggaren har också en bakgrund som borde beskrivas som traumatiserande. Det är inget jag går och skriker om. Blotta tanken på att människor skulle tycka synd om mig får det att vända sig i magen. Tydligen fungerar inte dessa "män" enligt samma mönster.

Mina kvinnliga vänner vågar inte längre gå ut efter mörkrets inbrott. Jag börjar också tveka. Kommer jag cyklandes på kvällen möter jag bara utländska män. Än så länge föreställer jag mig att jag kan försvara mig. Det blir mindre och mindre troligt även om jag är en riktig fighter som vanlighetsvis blir så förbannad av påhopp att det blir värst för dem själva. Jag börjar att inse att det inte är så.

Jag är trött på politikernas lögner och rockader. Medias förljugna rapporter och verklighetsförvanskning fast man vet hur det ser ut. De undermåliga diskussionerna med folk som inte ens vet var Rinkeby ligger. Vänsterperspektiven där alla med utländsk bakgrund är offer. Det måste vara förolämpande för dem som försöker. Det eviga trolleriet med konventioner och mänskliga rättigheter som om bara orden i sig skulle utmynna i ständigt nya glorior. Man sitter så fast i skiten att man inte längre känner lukten.

Så kasta ut dem på från sina nerpruttade stolar, Låt dem känna rädslan i mörkret där bara varannan gatlykta är tänd p g a "bespararingar". Låt dem få sina bilar uppbrända av de utsatta och frustrerade killarna och försök att grilla lite korv med dem dagen efter. Sök efter rasismen i ert inre istället för att kasta ut den på den svenska befolkningen.



Kommentarer

Anonym sa…
Du har en bra blogg och skriver precis som det är. Politikernas iver att öppna landets dörrar på vidgavel till världen och släppa in alla som vill komma har gjort att en stor del av landets befolkning blir fångar i sitt eget hem,speciellt kvinnor. Och landet skryter om att ha en feministisk regering.

Populära inlägg i den här bloggen

A-barn, B-barn och C-barn

Språket som klassmarkör

IS, OS, Co2 och JÖK